VOP
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
pro nákup na e-shopu www.noale.cz
1. Úvodní ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky („Podmínky“) společnosti Sunnywell, s.r.o., se sídlem Sedlec 15, 345 22 Poběžovice, IČO: 05997216, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni, spisová značka C 37202, e-mail: info@noale.cz, telefon: +420 608 806 758 („Prodávající“), upravují v souladu s § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, vzájemná práva a povinnosti vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím internetového obchodu na webových stránkách www.noale.cz („E-shop“).
Spotřebitel má veškeré informace o zpracování osobních údajů dostupné v Zásadách zpracování osobních údajů zveřejněných na www.noale.cz.
Podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Smlouvy se uzavírají v českém jazyce. Prodávající je oprávněn Podmínky jednostranně měnit, přičemž na již uzavřené smlouvy se použije znění účinné v době jejich uzavření.
2. Definice
-
Cena – částka za zboží.
-
Cena za dopravu – částka za doručení a balení.
-
Celková cena – součet Ceny a Ceny za dopravu.
-
DPH – daň z přidané hodnoty.
-
Faktura – daňový doklad vystavený na Celkovou cenu.
-
Objednávka – návrh kupujícího na uzavření smlouvy.
-
Uživatelský účet – účet zákazníka na E-shopu.
-
Kupující/spotřebitel – osoba nakupující na E-shopu.
-
Zboží – veškeré zboží nabízené na E-shopu.
3. Uzavření smlouvy
-
Kupní smlouva je uzavřena distančním způsobem přes E-shop.
-
Kupující provede objednávku prostřednictvím tlačítka „Objednat s povinností platby“, čímž potvrzuje seznámení s Podmínkami.
-
Prodávající potvrdí přijetí objednávky e-mailem, čímž dojde k uzavření smlouvy.
-
V případě zjevně chybné ceny není Prodávající povinen zboží dodat.
-
Kupující je povinen uhradit Celkovou cenu.
4. Uživatelský účet
-
Registrace účtu umožňuje uchovávat údaje a historii objednávek.
-
Kupující je povinen uvádět pravdivé údaje a chránit své přístupové údaje.
-
Prodávající může účet zrušit, zejména při nečinnosti nebo porušení Podmínek.
5. Cena a platební podmínky
-
Ceny na E-shopu jsou uvedeny včetně DPH.
-
Platba je možná:
-
bankovním převodem,
-
kartou online přes Shoptet Pay,
-
dobírkou při doručení,
-
hotově při osobním odběru.
-
-
Faktura je zaslána e-mailem a přiložena k zásilce.
-
Vlastnické právo přechází na kupujícího zaplacením Celkové ceny a převzetím zboží.
6. Doprava a dodání
-
Možnosti dopravy:
-
osobní odběr na provozovně (po předchozí domluvě),
-
PPL.
-
-
Doba dodání je zpravidla do 7 pracovních dnů od potvrzení objednávky (pokud je zboží skladem).
-
Kupující je povinen zkontrolovat neporušenost obalu při převzetí zásilky.
-
Pokud kupující zásilku nepřevezme, má Prodávající právo od smlouvy odstoupit nebo účtovat náklady na opakované doručení.
-
Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího převzetím zásilky.
7. Práva z vadného plnění (reklamace)
-
Prodávající odpovídá, že zboží při převzetí nemá vady.
-
Kupující má právo na opravu, výměnu, slevu z ceny nebo odstoupení od smlouvy v souladu s občanským zákoníkem.
-
Reklamace lze uplatnit e-mailem na info@noale.cz nebo poštou na adresu sídla společnosti.
-
Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů.
-
Spotřebitel může reklamovat vady zboží do 24 měsíců od převzetí.
8. Odstoupení od smlouvy
-
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.
-
Odstoupení je nutné zaslat e-mailem nebo poštou na adresu společnosti.
-
Zboží musí být vráceno do 14 dnů, náklady na vrácení nese kupující.
-
Prodávající vrátí kupní cenu a poštovné (do výše nejlevnější varianty) do 14 dnů od doručení odstoupení, nejdříve však po obdržení zboží zpět.
-
Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží vzniklé jeho používáním nad rámec nutného vyzkoušení.
9. Řešení sporů
-
Stížnosti lze zasílat na info@noale.cz.
-
K mimosoudnímu řešení sporů je příslušná Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).
-
Online platforma pro řešení sporů je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr.
10. Závěrečná ustanovení
-
Právní vztahy se řídí právem České republiky.
-
Změny Podmínek jsou možné pouze písemně, jednostranná změna se vztahuje na budoucí smlouvy.
-
Smlouva je archivována elektronicky u Prodávajícího, není veřejně přístupná.
-
Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne 11.09.2025
PŘÍLOHY
Příloha č. 1 – Formulář pro reklamaci
Adresát:
Sunnywell, s.r.o.
Pod Plynojemem 2472/9, 180 00 Praha 8
info@noale.cz
Uplatnění reklamace
Datum uzavření smlouvy: ……
Jméno a příjmení: ……
Adresa: ……
E-mailová adresa: ……
Telefon: ……
Zboží, které je reklamováno: ……
Popis vad zboží: ……
Navrhovaný způsob vyřízení reklamace: ……
Datum: ……
Podpis: ……
Příloha č. 2 – Formulář pro odstoupení od smlouvy
Adresát:
Sunnywell, s.r.o.
Pod Plynojemem 2472/9, 180 00 Praha 8
info@noale.cz
Odstoupení od smlouvy
Datum uzavření smlouvy: ……
Jméno a příjmení: ……
Adresa: ……
E-mailová adresa: ……
Telefon: ……
Specifikace zboží, kterého se smlouva týká: ……
Způsob vrácení finančních prostředků (číslo účtu): ……
Datum: ……
Podpis: ……
